Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-19, 12:56   #279
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.382
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Opprinnelig lagt inn av star, her.


Millact: kikka på hus på Finn i går og fant en enebolig som så akkurat passe stort ut og med grei innside til grei pris. Dog uten garasje og nabo til fastlegen min. Rekker aldri å få fiksa lån og slikt og dessuten vil jeg tro prisen skyter i været når budrunden starter.

Rekkehuset gikk mer enn 300 000 over takst og for samme pris som jeg kjøpte eneboligen for for 6 år siden. Kom frem til at om ikke noe helt aktuelt dukker opp så bor vi her til i alle fall eldste har flyttet ut. Da endres behovene og jeg står mer fritt til å velge bosted ut fra hva jeg liker og ikke bare ut fra barnas venner og skolevei.

Men, jeg skal fremdeles rydde og fikse opp her og der slik at når det en gang skal selges er det klart.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat