Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-19, 02:18   #38
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk barnet ditt til konfirmasjonen som det har satt stor pris på i ettertid?

Mine to sitter vel igjen med det de kjøpte selv for pengene de fikk, som de beste gavene. Eldste et speilreflekskamera, og yngste en solid stasjonær pc som fungerer optimalt til alt han trenger.

I tillegg så kommer bunaden til eldste. Den var ikke en gave i den forstand, men en ting vi valgte å gi henne. Jeg overtok min mors bunad for mange år siden, som hun selv hadde sydd. Jeg ønsket at denne skulle gå videre til min datter, så da hun konfirmerte seg så falt det seg helt naturlig at tiden var kommet. Den setter hun stor pris på. Og enda mer nå, siden mormor (min mor), gikk bort nå i påsken <3

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat