Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-19, 19:15   #827
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Det var så mye bra scener. Og Jamie har behandlet Brenne så dårlig at det ikke hjelper med litt lett knighting for å gjøre opp for det. :streng: Synes jeg. Mens Thormund jo har elsket henne - akkurat sånn hun er - hele tiden.

Jeg elsket Sophie Turner (Sansa) i denne episoden - hun SER ut som the Lady of Winterfell. Hun leder på ordentlig og sørger for at folk har mat og sånn. Og hun var herlig både når hun lyttet til Brienne om Jamie - og når hun møtte Theon. To helt skadeskutte sjeler, liksom.

Jeg bare elsker de karakterene. Jeg liker Jamie også, altså - bare så det er sagt.

Åh. Hele episoden var bare så bra.

Og så kan Podrick synge.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat