Tråd: Slalåmheis
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-19, 09:42   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: slalomheis

Hadde det ikke vært første gangen hadde ingen av dere tenkt på dette utover akkurat der og da. Det gjør vondt, men ikke sååååå vondt (selvfølgelig avhengig av farten kroken hadde da den traff henne).

Knerten er også av den forsiktige typen, og jeg har fulgt ham ned bakken et par ganger når det har blitt for skummelt. Da har vi holdt oss unna akkurat den bakken en stund, og så har vi forsøkt igjen når han har vært klar. Men vi må ta ting i hans rolige tempo. Fordelen med sånne unger er jo at jeg aldri har trengt å bekymre meg for at han skal finne på noen halsbrekkende stunts.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat