Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-19, 17:21   #267
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Mye rart på den største boden vår inne...

10 kassetter med diverse prat/pludring av meg som baby... Får se om jeg finner en kassettspiller og høre på for synes skyld og gjemme/beholde de til foreldrene mine er borte...

20 tøyservietter som jeg også har fått av foreldrene mine (sikkert for de ville bli kvitt de selv...) Har aldri brukt de (gidder heller ikke å stryke dem)

4H oppgaven min fra ungdomsskolen (strikking). Det heftet kastet jeg.

Lønnsslipper fra rundt 2002, bordkort fra konfirmasjon for nesten 4 år siden, notater fra diverse kurs på jobb, utskrifter av strikkeoppskrifter fra nettet. Kastet, kastet.

Er ganske god plass der, så må passe på å ikke spare på ting bare fordi det er plass.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat