Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-19, 18:15   #265
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Kjellerstueoppussing går bra. Jeg har fått ryddet masse. Mannen tok en hel pappeske + to plastposer med ting til et loppemarked. Jeg har fått fire ledige hyller som nå brukes til Legobyggverkutstilling.
Det er fremdeles ganske rotete der, men nå fordi vi har kjøpt ny og større sovesofa og har ennå ikke kvittet oss med den gamle og vi har fremdeles to salongbord, så har litt å bli kvitt fremdeles. Men, det blir bedre.
Vi har fått opp nye taklamper, har malt en fondvegg, har malt fire stoler som skal stå rundt et bord, vi har fått opp litt pynt og jeg har bestilt en del bilder som skal henge på veggene. Det har allerede blitt mye finere og mye mer barnas stue. Det "eneste" som gjenstår er å kvitte oss med de ekstra møblene, vente på bildene og så den største jobben: legge gulv til våren.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat