Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-19, 20:23   #27
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste 5+2-seteren?

Vi har Dodge grand caravan (tror jeg). Veldig romslig 7-seter, stort bagasjerom, og vi har aldri hatt noe tull med vår 2002-modell. Fjernet litt rust for 2 år siden, men ellers er den kjempegod. Vi vurderer å kjøpe ny bil, og har landet på at vi vil fortsette med samme bil i en nyere årsklasse.

Men jeg holder igjen, for jeg liker å ha en eldre bil som jeg slipper å være så redd for. Jeg kjører med mange barn hver eneste dag, og det er sekker, bager, utebukser og annet stæsj som skal tas med. Og det er ikke så nøye om den blir skitete, eller om det får litt riper her og der. Her om kvelden var det en mindre bil som sklei mot vår bil som stod parkert utenfor butikken, og de små ripene den laget lever vi fint med siden den har mange andre småriper også.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat