Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-13, 13:25   #77
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Egner skadelig for barn?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

...og så vidt jeg kan se, ikke et stykke beregnet på barn. Har du sett det, siden du mener at det er platt?

Jeg syns i grunn en barneforestilling i året er ganske dårlig, generelt. Og ser ikke helt å å tenke utenfor boksen skal utelate klassikere. Jeg tror også det er å tro at folk er enklere enn de er å mene at Folk Flest bare vil ha Kardemomme by.

Beregnet på barn er det ikke, nei. Jeg har sett et langt intervju med Jupither og skuespillerne, og diverse klipp fra øvingene. De fikk utvilsomt frem essensen.

Og jeg står på at jeg tror foreldre som ikke er velkjent i teaterverdenen lettere bestiller billetter til Folk og Røvere enn noe ukjent. Så kan det da heller være en fin inngangsport til å være mer komfortabel med teater. Det er ganske langt fra å mene det, til å påstå at folk flest er enkle mennesker som kun vil ha Kardemomme By.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat