Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-22, 08:58   #12
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan kan jeg kjøpe ting på Google Play uten bankID på mobil?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hadde håpet å slippe å lage paypal-konto. Jeg er redd for alt som er nytt.


Jeg har hatt Paypal i mange år, og det er virkelig uproblematisk, og helt trygt. Man kan legge inn penger, eller man kan legge inn kort sånn at betalinga i praksis trekkes fra kortet. Hvis noe går galt med kjøpet, får man pengene tilbake fra Paypal.

Også lettvint hvis man skal ha refusjon for noe kjøpt med et gammelt kort som er gått ut, og/eller refusjon fra et utenlandsk firma. Tidligere i år fikk jeg ut av det blå mail fra USA om at en gammel Fitbit jeg fortsatt hadde liggende var trukket fra markedet og at man kunne få pengene refundert hvis man gjorde diverse. Jeg fant både klokka og papirkvittering (kjøpt på XXL for mange år siden), fulgte stegene, og etter noen uker fikk jeg over 2500 kroner inn på Paypal-kontoen min fra Fitbit i USA, som jeg kunne føre videre over til den ordinære kontoen min.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat