Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-12, 23:27   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Temperatur i kjøleskap

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ehm, det skal nok ikke være sånn. 10 grader betyr at maten blir fort bedervet. Og ang. vannet nederst - kan det være at dreneringsrøret nederst er tett?

Me veit ikkje kor lenge dette har pågått. Det er først den siste tida me har lagt merke til at melka surnar fortare. Men me har nok meir enn ein gong banna over mat som blir øydelagd før holdbarhetsdatoen er ute. Me er nøye på sånt, så eg synes dette er ekkelt. Trøsten er at ingen har vore sjuke. Bank i bordet!

Dreneringsrøyret er ikkje tett så langt eg kan sjå. Dvs. eg har sjekka den pluggen mange gonger, men det har aldri vore mykje grums på den. Heller ikkje no. Kan det vere tett lengre ned i systemet, og i så fall korleis kan eg sjekke det?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat