Tråd: Pannekaker
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 21:13   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Ja, jeg synes det er ett problem om han skal være med kamerater 1-2 ganger i uken synes jeg. Er det ikke pannekaker er det ofte noe annet, og gjerne noe søtt.

Jeg tar han gjerne med hjem og lager middag hver dag, det gjør jeg jo uansett... problemet blir at det blir veldig liten tid med kamerater da, med henting og følging...

Jeg synes det er vanskelig å si ifra, men der Vetle er ofte så serveres det mat vi ikke spiser på en annet enn bursdager... For meg blir det veldig feil

Jeg syns det er direkte frekt å legge seg opp i hva andre serverer i sine hjem. Er du ikke fornøyd får barnet ditt spise hjemme, og heller dra til kompiser etterpå.

Vi serverer ofte pannekaker når vi har gjester, fordi det er det de ber om. Vi har aldri pannekaker ellers, og scorer temmelig høyt på matlagingskunnskapene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv