Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-10, 20:02   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladedåpskake? Eller noe?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Den er perfekt, m^2! Sånn smørekrem som den bamsen er pyntet med - hvor selges det?

En sånn 3D bamseform fra Cacas kan du få av meg Skremmern. Helt gratis og med forslag til pynting av den. Den må bare ha en liten innoljing den forma, for jeg har kjørt den i oppvaskmaskinen og da ble den litt matt. Også må den smøres veldig godt når en skal steke kake i den.

Jeg har aldri fått den til den gangen jeg prøvde den. Eller rettere sagt, jeg fikk den til på 3dje forsøk, men da måtte jeg jo sjekke at den var blitt stekt i midten og bare lappet sammen med krem. Jeg skulle bare ha den til barnebursdag og gadd aldri all den pyntingen. Det er vannvittig mye jobb, men smørkremen er lett og lage. Det er tiden det tar for og lage dotter. Men kaka blir kjempefin den om man klarer og steke den riktig og har tid til og pynte. Den er vanskelig og steke og må steke mye lenger enn vanlig. Jeg brukte Toro langpanne mix oppi, det blir akkurat passe med røre. Det er stekingen som er vanskelig, og tror jeg fant ut til slutt at den må steke lenge på litt svakere varme langt ned i ovnen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat