Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-20, 13:20   #70
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Huffda, Isprinsessen.

Gruffer over gubbefar i 70-åra som pokker ikke kan spørres om de enkleste ting uten at han skal lage et sabla kela om det.
"Kan du hjelpe meg å hente en dør på "byggern" oppi svingen her. Jeg trenger ny, for den gamle ramler ned, og det er ikke mer å hente på å skru dem til." Jada, jeg har målt... Nei, jeg gidder ikke å reparere og lime med aralditt og bore opp på nytt og fandens oldemor. Jeg vil bare ha ny dør... Neida, såvidt jeg kan se er det helt greie mål. Jada, jeg har målt. Hengsler også... Men han skal søren ikke hente dør. Han skal måle og styre og skru og lime og alt mulig, for det er jo ingen ting som heter standardmål på dører til eldre hus... Og sånn han holder på får jeg ikke handlet dør i dag.

Fyren får meg til å kjenne meg totalt inkompetent, og det trenger jeg virkelig ikke. Jeg burde ha visst bedre, og jeg skal aldri spørre ham om noe som helst igjen, for nå har jeg frest og banna, smelt dører og kasta ting sånn helt for meg selv i en halvtime, og fremdeles er jeg drittsur...


Sist redigert av Kaija : 01-08-20 kl 01:35.
Kaija er ikke aktiv