Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-13, 10:35   #53
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jeg har mørkt hår og fikk mine første grå hår i tjueårene. Har farget håret jevnlig etter det, og kommer ikke til å slutte med det første. Det ser jo på ingen måte unaturlig ut, og kommer ikke til å gjøre det i 50-60-åtene heller. Frisørene farger jo fint og legger inn felt som er litt lysnet så det ser naturlig ut.

Grått, velstelt hår er flott - noen gråfarger er finere enn andre, og noen kler det bedre enn andre.

Selv tenker jeg ikke Mitt om verken folk som farger eller lar det være grått, forlk som bruker sminke for å se freshere ut eller folk som ikke gjør det, folk som bruker mye penger på klær for å føle seg vel og folk som bare slenger på seg noe, fordi klær ikke er så viktig.

Jeg synes det er veldig viktig, og helt riktig, å velge et utseende og en stil som en selv føler seg komfortabel med, og det er en fremmed tanke for meg at folk skulle Tenke Sitt om meg fordi jeg farger håret eller gjør andre ting for å føle meg fin i hverdagen.

Jeg har ikke tenkt å bli grå med det første & venter heller spent på kosttilskuddet som gir oss den naturlige hårfargen tilbake.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat