Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-17, 13:45   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips til gutt på ni

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ja, kanskje et brettspill?

Han sa i går at han i grunnen har alt han trenger. Vi drar til London i oktober. Kanskje jeg skal la han finne seg noe der?

Problemet med det siste der (eller i alle fall ville det vært et problem med mine barn, barn er forskjellige) er at han kan bli så opphengt i at han MÅ finne seg noe, at det blir stress av det, og mer og mer stress jo nærmere hjemreise det blir, uten at han har funnet seg noe. Så her ser jeg for meg at det ville blitt et ekstra stressmoment med turen, med fare for ulykkelig barn som endte opp med å i desperasjon kjøpe noe h*n ikke egentlig ønsket seg, bare for å ha kjøpt noe.

Jeg er litt i samme situasjon, en gutt som fyller 10 år i oktober, og som jeg ikke aner hva jeg skal kjøpe til. Tvillingsøstra har ei evig lang ønskeliste med ting som hun ønsker seg, men hun har litt pussige interesser, og er mye mer barnslig og lekende enn broren, og har en masse absurde ting som ingen andre jevnaldrende ville hatt interesse av ("skrivebok som ser gammel ut", "svart kappe med hette" f.eks), så jeg kan ikke overføre noen av hennes ønsker til han heller. Gutten min er stort sett bare interessert i fotball og dataspill/Playstation, og har alt han trenger til begge deler. Men han har snakket om at han ønsker seg pulsklokke med GPS, og har lånt min på trening og tur, så det kan hende han får det.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 11-09-17 kl 14:45.
My er ikke aktiv   Svar med sitat