Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-07, 09:30   #21
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 7-seter - hvilken velger vi?

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Her var det mange ulike svar. Touran'en blir liten, Sharan'en liker jeg ikke pga plassen ekstrasetene tar når de ikke er i bruk. De andre merkene kjenner jeg ikke så god. Vi har alltid hatt VW. Sukk, ikke lett dette.

Det er slett ikke lett. Slik følte jeg det også da vi skulle kjøpe 7-seter, og Renault var egentlig et merke som jeg hadde litt fordommer mot. Valget ble allikevel enkelt når det kom til stykke. For oss var plassbehovet av stor betydning, og alle 7-setere unntall Ranault Grand Espace og Chrysler Grand Voyager fallt gjennom. I tillegg ønsket jeg meg en "liten" bil, ikke noe a la en Caravelle. Chrysler er store tunge amerikanske biler som ikke helt var vår stil, mens vi likte Renault mye bedre. Den kommer også veldig godt ut sikkerhetsmessig, noe som også er viktig for oss. Da vi etter å ha sett på litt forskjellige bilmerker og typer, og vi kom til Renault Grand Espace, ga valget seg selv.


Neida, jeg skal ikke overtale deg til å kjøpe Renault Grand Espace. Jeg syns forresten at det blir flere og flere slike biler å se på veiene etter hvert, så det er nok en del som har fått øynene opp for denne bilen.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat