Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-18, 12:06   #7
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.426
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Størrelse på gulvteppe

Husker en gang jeg fant et teppe som jeg elsket og som var på salg (utstillingsvare). En interiørmann fra butikken og jeg dro hjem til meg med teppet. Begge var overbevist om at det kom til å være for lite, men vi ville prøve. Vi drev på en halvtime, flyttet møbler og vred på teppet i alle mulige retninger, satt stoler og bord oppå og delvis oppå etc. og plutselig fant vi en løsning. Så vil man ha et teppe, finner man det, altså. Det er utrolig mange måter å få det til å passe på. Elsker fortsatt teppet. Nå har vi flyttet og det ligger faktisk midt på et gulv med to av hjørnene sånn akkurat nesten borti møbler. Igjen en uventet løsning, men det funker supert. Heldigvis.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat