Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-15, 11:08   #69
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Lunsj på Våghals er prøvd, og det innfridde ikke mine forventninger. Til tross for at vi sa fra da vi bestilte bord, virket det som tilpasninger i forhold til allergi kom overraskende på dem, og jeg kunne ikke spise noe av tilbehøret som kom med maten.
Det som ble servert var Rødspette og røkt svinekjøtt. Rødspetten var med grønnkål og sopp, helt grei men ikke veldig spennende. Svinekjøttet var så salt at jeg ikke klarte å spise mer enn et par biter, og jeg var tørst i flere timer etterpå, det var også tilbakemeldingen fra de andre som var med. Mens de andre fikk bakte rotgrønnsaker, poteter og to forskjellige sauser til, fikk jeg brunet smør i en skål. Sausene og tilbehøret var visst nydelig, så da var det kjipt å bli avspist med brunt smør må jeg si.
Det pleier ikke å være noe problem å tilpasse seg min allergi andre steder jeg har vært, sett i forhold til pris var dette en stor skuffelse.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat