Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-19, 17:42   #9
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bodd over tid i Washington DC?

Jeg har ikke erfaring fra Washington, men vi bor utenfor San Fransisco nå. Vi har vært her siden juli-18 og skal hjem til sommeren. Vi stortrives! Mannen min er på forskningsopphold på universitet her og jentene går på highschool og college.

Vårt sosiale nettverk er i hovedsak basert på mannens kollegaer og andre nordmenn/skandinaver som er her i samme ærend som oss. Jeg har ikke behov for så veldig stort nettverk, så for oss passer dette utmerket men det betyr jo at vi ikke har så mye kontakt med amerikanere i det daglige. Med små barn kommer man nok lettere i kontakt med andre foreldre. Ellers så er nok veldedighet/dugnad som Pelen nevner en fin måte å skaffe seg et nettverk.

Jeg jobber litt (hjemmekontor - følger opp jobben min hjemme som jeg har permisjon fra), trener litt, går lange turer og holder nok litt høyere servicenivå for resten av familien enn de er vant til hjemme, så dagenen går utrolig fort. Var spent på "husmor-tilværelsen", men har ikke kjedet meg et sekund!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat