Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-17, 09:03   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste glutenfrie mel og vegansk kremost?

Jeg elsker Oatly sin kremost på skiva, den smaker nesten helt likt Philadelphia (synes også noen av mine ikke-veganerkolleger). Men jeg synes faktisk Tofutti sin naturelle kremost egner seg bedre til kremostglasur. Den smaker ikke godt i seg selv, men den smaker vidunderlig brukt i kremostglasur, og konsistensen er mye bedre enn med Oatly sin. Mindre rennende og rett og slett bare mye bedre. Virker litt mer "plastikk" men det forsvinner jo når du lager glasuren. Jeg har testet begge glasurene på venner og kolleger som ikke er veganere (det er de beste testene synes jeg, da får jeg virkelig sjekket om det er nærliggende originalene eller ikke, i motsetning til om jeg kun serverer det til veganere) og Tofuttiglasuren er helt klart en favoritt, selv om alle liker Oatly bedre når den skal spises ren.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat