Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-24, 15:00   #74
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.409
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du spise mat du ikke liker?

Jeg kommer ikke på noe jeg liker så dårlig at jeg kan komme på å spytte det ut, særlig om jeg først har fått en bit i munnen. Som voksen er det heldigvis sjelden jeg blir utsatt for å bli servert den maten som kan være litt vanskelig, dessverre er jeg litt barnslig når det kommer til sjømat. Spiser blåskjell dersom det blir servert som en del av suppe, blekksprut er ingen hit, og klarte å spise en av to små som ble servert i sitt eget blekk da jeg fikk dette servert i høst. Krabbeinnmat og annet kan man som oftest la være å ta fra en buffet eller et større skalldyrbord.

Rosiner i mat/sjokolade er også noe jeg ikke liker, men som oftest klarer å unngå. Klarer å tygge og svelge det ned om jeg skulle være uheldig å få det i munnen.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat