Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-17, 20:56   #37
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer kjøttfri mat. Hvilke matvarer er det greit å ha i hus?

Vi tester ut kikertcurryen i dag. Jeg har prøvesmakt og synes den er god, men kanskje litt i sterkeste laget for min gallablærefrie kropp. Vi får se ... Men jeg må innrømme at jeg allerede etter prøvesmakingen tenker at den sikkert smaker enda bedre med kylling, da. Det er første gang jeg har tenkt det under dette mer kjøttfri mat-prosjektet mitt. Tror muligens det har noe med kikertene å gjøre. Jeg ville mest sannsynlig ikke ha refekter over det om jeg hadde latt stavmikseren mose dem så det hadde blitt en tykk suppe.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat