Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-17, 10:41   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Hm, jeg forstår hvorfor du er ubestemt, det er liksom litt hverken-eller, syns jeg. Ikke kitch, ikke helt trad, ikke helt nostalgisk (men litt). Absolutt i den bra enden av skalaen, da, syns jeg, i forhold til hva du er ute etter, men ikke HELT der?

Hva med å bruke kakeserviset som forrett-fat oppå mer nøytrale fat? (og introdusere forrett til alle julemåltider, med det samme. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat