Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-19, 17:37   #154
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kjenner at jeg, som tålte ganske mye kaos og halloi da jeg hadde tre små, har en ganske annen tålegrense for småbarnshalloi nå, og jeg er ikke 50 en gang. Og da snakket jeg helt vanlig halloi, altså. Selv om man har kapasitet til å spile golf og gå i fjellet, så er det ikke sikkert man orker SÅ mye småbarnsliv. Det er en tid for alt.


De nye naboene har bygd stor veranda mot vårt hus, de har en ettåring og en treåring som naturlig nok bruker verandaen som lekeplass. Kan ikke huske at mine hylte og skreik så mye da de var små.

På varme sommerdager kan man høre kvinne (55) spille veldig høy (overdøvende) musikk for åpne dører.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat