Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-19, 17:51   #147
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

Jeg kommer rett fra tre dagers barnebarn-pass av meget aktiv baby på ni måneder. Med en helt utrolig energi og hurtighet. Jeg er en av de besteforeldrene som jobber fullt, har nystartet milliongjeld og som ikke ser for meg at jeg kan bli pensjonist på fulltid med det første. Null ferietur bortsett fra hytta i år, så jeg er ganske tilgjengelig for barnepass. Veldig kos med den lille livlige krabaten, men bevare meg vel så sliten man blir! Jeg blir oppfordret av foreldrene til å gi beskjed når jeg synes det blir for mye, og de tar meg aldri for gitt. De vet jeg har en del kroniske utfordringer, og da er det mitt ansvar å formidle dette. De kan jo ikke vite om jeg har en ekstra dårlig periode.

Jeg kjenner ingen besteforeldre jeg oppfatter som egotrippere, synes både venner og kolleger er ganske involvert i barnebarnas liv.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat