Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-19, 10:21   #8
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

Jeg kjenner meg igjen i sårheten av at besteforeldrene ikke så verdien i å skape minner sammen med barnebarna, at de nesten ikke kjente dem i perioder. Det har gått opp til to år mellom hver gang en av besteforeldrene har sett barnebarna, som bor 40 min unna. Men ingen sårhet og sutring fordi vi selv var utslitt og ønsket avlastning.

Jeg har mange tanker om hva jeg ønsker å gjøre annerledes om jeg selv blir farmor eller mormor. Det er ikke snakk om svære ting som en ukes ferie, turer til utland og hurra meg rundt-parker, men grilling i fjøra, lære dem å stå på slalåmski, en tur til sentrum, tur i skogen, tegning, perling, lesing, synging, dryppe lys, ta dem med på fjellet, bygge båter av plank, lære dem å strikke og ellers bare være sammen med dem og nyte dem.

Jeg synes også dagens unge krever mye fra besteforeldrene, særlig døtrene. :dukker: Noen klarer jo ikke være alene med egne barn, og må være to under legging. En bør ikke få flere barn enn det en klarer å ta seg av helt alene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat