Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-19, 10:17   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.730
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

Jeg blir litt sur over at premisset er at det er ego å prioritere sitt eget liv.

Jeg kan ikke skjønne i stillingen om at besteforeldre har en slags plikt til å stille opp. Fint om de gjør det, men det er da vitterlig bare en bonus? Jeg har ei venninne som passer barnebarna i så utstrakt grad at hun er fullstendig utslitt, men det er foreldrene som klager over liten egentid. Jeg er nok farget av at jeg ikke lenger har små barn selv, men jeg synes mange småbarnsforeldre krever mye av nettverket sitt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat