Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-19, 11:13   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

Jeg kjenner meg ikke igjen i dette overhodet, da mine svigerforeldre virkelig har stilt opp gjennom alle år for alle de åtte barnebarna de har/hadde.

Ellers tenker jeg som Pøblis, hadde jeg opplevd at en av mine barn hadde sutra slik i offentlige medier over manglende oppfølging fra min side, hadde jeg blitt bra snurt. Syns du besteforeldrene trår til for lite, så ta det med personene det gjelder og ikke sutre på vegne av en hel generasjon.

Og så tenker jeg litt - «pokker ta, det er deres penger, deres liv, så de må da få lov å bestemme sjøl om de vil dra på ferie eller passe unger, og at denne faren framstår som bortskjemt og kravstor.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 28-07-19 kl 11:22.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat