Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-19, 10:12   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

Velstandsøkningen har jo vært formidabel forde aller fleste de siste generasjonene. Mine foreldre gikk fra relativt blakke til å ha god råd rundt den tiden de ble besteforeldre. De har klart kombinasjonen å kose seg, reise, nyte tilværelsen etter at barna ble voksne, og å være en del av familien ganske bra.
Men jeg ser jo at det kan bli vanskelig for meg å steppe inn på kort varsel og for eksempel hente i barnehage på kort varsel. Ikke fordi jeg ikke gidder, men fordi jeg har en jobb hvor jeg ofte er på reise og ofte sitter i møter og ikke kan gå fra uten videre.

Jeg kjenner ganske mange besteforeldre etter hvert, og våre venner er i generalisert oversikt MER involvert i barnebarna enn forrige generasjon var. Vi som er født på 60-tallet og er besteforeldre faller innunder kategorien «unge besteforeldre», og de jeg kjenner bruker både tid og penger på både barn og barnebarn.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat