Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-19, 10:03   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

Jeg kjente meg ikke igjen, men har besteforeldre som er til stede i barnas liv. I tilleg har jeg to barn med noen år i mellom så jeg har aldri blitt utslitt av ferieukene selv om vi har vært sammen 3-4 uker i strekk.

Jeg gjetter at dette er et personfenomen mer enn et samfunnsfenomen i utgansgspunktet. Likevel er det snakk om en generasjon med overveiende god økonomi, høyt forbtuk og omfattende reise -og fritidsvaner. Mine besteforeldre var nok mye mer hjemme og tilgjengelige enn mine foreldre er, og enn jeg selv er/vil være når den tid kommer.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat