Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-19, 09:31   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dagens besteforeldre - egotrippere?

Denne kronikken er på nrk.no i dag:
https://www.nrk.no/ytring/mommo-og-m...ipp-1.14635379

Vi har vel lest om dette før, da fødselslege og far til fire gikk ut med noe av det samme?

Jeg tenker at 1) hun bør ta dette opp med de dette faktisk gjelder, og 2) å generalisere sånn på vegne av en generasjon mot en annen generasjon, provoserer meg en god del. Men jeg er ikke spesielt glad i generaliseringer k utgangspunktet.

Og siden jeg og mannen har vært besteforeldre ganske lenge, vil jeg si at hvis dette hadde vært skrevet av ett av de barna i familien vår som har fått barn, hadde jeg blitt skikkelig sur. Jeg har akkurat avsluttet 3 uker (av fire) med feriekoloni, full oppvartning og finansiering (kost, losji, transport, diverse aktiviteter) av alle husets barn, både tenåringen, de voksne barna, et par svigerbarnog barnebarna.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 28-07-19 kl 09:45.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat