Tråd: Valget 2019
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-19, 16:35   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valget 2019

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg sier ikke at du ikke skal stemme det som passer for deg i Oslo, men det får veldig store ringvirkninger til de små byene rett utenfor Oslo. Og det er er ikke alltid det funker like godt.

Jeg er nesten aldri i Oslo, så at det er dyrt å parkere og sånt det spiller ikke så stor rolle for meg.

Jeg bor i Oslo og betaler også uhyre lite for å parkere. Ingenting faktisk. Jeg kjører nemlig kollektivt når jeg skal bevege meg rundt i byen. Og ideen om at Oslo skal legge til rette for at folk fra småbyer rundt Oslo som MÅ kjøre helt inn til Oslo sentrum synes jeg er relativt teit.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat