Tråd: Valget 2019
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-19, 16:30   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valget 2019

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Fint for dere som bor i Oslo, ikke nødvendigvis så bra for oss som bor rett utenfor. Det er ikke bare å overføre alt som skjer i Oslo til de mindre byene rett utenfor. Det er liksom ikke helt det samme på bygda, selv om det er en by.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

For eksempel at folk som ikke bor i Oslo likevel må betale i bommen fordi veien til huset deres gjør at de ikke slipper utenom. Bedrifter som taper penger på å ikke få gjort jobber i Oslo fordi det ikke finnes parkeringsplasser. At man tror at bare fordi det er greit å ta bort parkeringsplasser i Oslo så skal det fungere like bra i en liten by som ikke har de samme kollektivtilbudene som i Oslo. Men for meg personlig spiller det ingen trille, jeg har ikke blitt påvirket at dette. Bortsett fra at jeg velger å ikke dra til Oslo annen enn når jeg skal i Operaen.

Men altså, folk som kjører på en bombelagt vei må betale for kjøringen. Oslofolk må jo også betale når de kjører gjennom bommer i en annen kommune. Og det er parkeringsplasser, men mange er avgiftsbelagt. Også for håndverkere tilhørende i Oslo. Det er da vel ikke mer synd på håndverkere fra tilstøtende kommuner? Og om en liten by tar bort parkeringsplasser er jo ikke det Oslo sin feil. Det er ikke en ringvirkning av Oslos politikk. Om du ønsker annen politikk der du bor må du stemme på dine politikere og påvirke dem, det for være voldsomt hva Oslo skal få skylda for.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat