Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-19, 10:12   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjenninger av politiet - 13 og 14 år

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

De jeg kjenner som er i den kategorien er familier hvor skolen har vært bekymret i lang tid, koblet på barnevern osv. Gjerne fra barnet gikk i 3.-4. trinn. De har sine første møter med politiet omtrent på samme alder, skolehverdagen er konfliktfylt, mange strever faglig og er vanskelige å hjelpe. Man jobber og jobber med barnet og ser det går dårligere og dårligere.

Det er også mitt inntrykk. Jeg kjenner dette bare vagt fra siden som nabo og mor til andre i klassen. Dette dreier seg ikke bare om barnet, men hele familier som trenger hjelp og rettledning. Man kan ikke flytte barn fra familier på mistanke og dårlige fremtidsutsikter? Er foreldrene mottagelige for hjelp?

Vi trenger også gode nettverk rundt disse barna. Idrettslag, fritidsklubb, trygge voksne i gatene osv.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat