Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-19, 13:06   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.394
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varsel etter sextrakassering på DNT-hytte

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg ga beskjed på Rema en gang en ung mann (som tydeligvis hadde issues, bare så det er sagt), forfulgte meg og stod 3 cm fra meg og til slutt forsøkte å ta meg på puppene. Jeg gikk til kassen og ga beskjed, med beskrivelse, og ba dem om å holde øye med ham om han var i butikken senere. Og de var veldig glad for å få beskjed.

Så jeg synes man skal gi beskjed.

Om jeg hadde gitt beskjed her vet jeg ikke.

Ja, en slik situasjon hadde jeg opplevd truende, og da hadde jeg også varslet ifra. Fortrinnsvis til en vekter, men om det ikke hadde vært en vekter til stede hadde jeg varslet en ansatt som kunne tilkalle en vekter.

Situasjonen på turisthytta hadde jeg ikke oppfattet som truende, selv ikke i studentalder. Bare utrivelig og svært upassende. Like fullt en grunn til å si ifra, og hadde vedkommende vært en del av en organisert tur så hadde jeg glatt varslet turlederen. Men akkurat her hadde jeg neppe tenkt over at hytteeier burde varsles, men tenkt at dette var en personlig sak mellom meg og vedkommende, og det hadde jeg ikke giddet å gjøre noe med (eller skjønt hvordan). Jeg hadde bare konkludert med at han var nok en dust i rekken av andre duster man tilfeldigvis krysser på sin vei.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 12-04-19 kl 13:14.
My er ikke aktiv   Svar med sitat