Tråd: Fellesdoer!
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-18, 14:13   #53
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fellesdoer!

Vi har fellesdo på jobb. Null stank, null gris, virkelig ikke noe problem! Tror det har hatt oppdragende effekt på gutta der.
Hjemme sitter alle og tisser, noe annet er ikke tema, men jeg diskuterer dette ofte med foreldre på jobb ( jeg er helsesøster) og særlig en del menn er opptatt av at gutta skal stå å tisse. Hjelper lite å argumentere mot der.

(På langsbygda i Malyasia og på Borneo var det nesten bare stå-doer med kun spyling med dusj som var tilgjengelig. Noen steder tynt, håpløs papir heldigvis. Noe skikkelig griseri etter min mening. I tillegg kliss vått på gulvet og igjen steder å henge opp f.eks sekken. Ergo stå i hockey med svær ryggsekk, sandaler, buksa på knærne og livvredd for å skli i vannet på gulvet som var 90% andres tiss. )

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat