Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-17, 08:02   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En verden med kun plantebasert mat

Opprinnelig lagt inn av Input, her.


Jeg har mye samme erfaring som DD, og kjæresten min sier det samme. Jeg diskuterer aldri dette utenfor forum, men jeg opplever likevel at andre nærmest forsvarer sin egen kjøttspising. Jeg synes det er skikkelig kjipt.

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Sånn apropos om vegetarianere/veganere må forsvare seg: Så at hun på nye Farmen (som stod på i bakgrunnen her en dag ), fant på en løgn om hvorfor hun ikke spiser kjøtt for å slippe å bli utsatt for fordommer etc.

Ja det er ofte sånn det er, så det overrasker meg stort at endel kjøttspisere sier det motsatte. Med EN gang jeg må (feks i matsituasjoner) si at jeg ikke spiser noe animalsk, er utspørringen igang. Og den er ofte veldig kjip fra begynnelsen av, med svært lite gehør for at jeg ikke ønsker å diskutere. Og folk virker rett og slett _snurt_ over at jeg ikke spiser noe animalsk. Min mann sier også det samme, han unngår også helst diskusjoner fordi det vanligvis kun er "ta veganeren"-opplegg fra starten av, og ikke reelle ønsker om å vite mer.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat