Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-17, 18:19   #21
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En verden med kun plantebasert mat

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg tenker at vi gjerne må bruke mindre kjøtt, tenke mer bærekraft og miljø, men at vi nok må spise dyreprotein i noe grad for å overleve.

Det tror jeg du har helt rett i. Jeg er spesielt skeptisk til den enorme bruken av soya for veganere, jeg kan ikke helt se hvordan det er mer miljøvennlig å skulle frakte masse soya hit enn å spise litt ku.I tillegg er jeg skeptisk til produksjon av soya, men det kan jeg veldig lite om og har ikke sett meg inn i det fordi vi ikke spiser soyaprodukter i noen særlig grad selv.

Opprinnelig lagt inn av Normy, her.

Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg ikke skal spise kjøtt. Spesielt ikke vilt.

Jeg spiser ikke kjøtt fordi kjøttproduksjon er miljøskadelig, i tillegg til dyrevelferdshensyn. Jeg synes dog det er veldig ok å spise villt kjøtt, og spiser det mer enn gjerne når jeg får det servert, så strengt tatt juger jeg jo når jeg kaller meg vegetarianer. Det er bare at jeg har fått servert villt 2 ganger i mitt liv, så...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat