Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-20, 22:32   #12
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte må ungene møte på trening?

Vi sitter med samkjørekabal til yngstemann sin idrett nå. Treningene er i nabobyen, og det er tre treninger per uke. De vi har kjørt mest sammen med sier at de håper på å få til en trening i uka, hvis den ikke kolliderer med fotballkamper.

Jeg synes dette er nesten dårlig gjort mot laget og ikke minst trenerne, som bruker mye tid på å stille opp. Dette er også en av grunnene til at våre måtte velge bort en aktivitetet hver i sin tid, fordi jeg ikke synes det er greit å "shoppe" de tingene som frister mest denne uka. Men samtidig ser jeg jo at det lett blir litt ensidig, og hadde kanskje ønsket at det var enklere å kombinere ulike aktiviteter lenger opp i alder.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat