Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-20, 11:32   #32
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1-2-3? (Slanking, vekt, mat og trening)

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Det som gjør mat og vekt komplisert, er at det handler faktisk ikke bare om regnskapet kalorier ut og inn.

Aprop dette: Synes denne artikkelen fra forskning.no var spennende. Artikkelen berører at forskjellige folk reagerer ulikt på samme mat. Det er nok store forskjeller. (De er veldig på tarmflora enda, en periode var jo ALT tarmflora )

Men jeg er ikke enig med deg Pebbles (gitt at jeg tolker deg riktig). For meg høres det ut som om du mener at "kalorier ut og inn" bare er en av mange likestilte faktorer. Jeg også mener at det er flere faktorer, men at "kalorier ut og inn" er den viktigste faktoren. NB! Artikkelen jeg linket til er nok mer enig med det Pebbles enn det jeg er.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat