Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-19, 13:42   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

OK, jeg trodde jeg skulle greie å konkretisere, men nei. For meg er salat en ting som oppstår av det jeg har, det er umulig å komme med en oppskrift. Og kanskje spesielt nistesalater, da er det jo ikke tid eller ork til å forholde seg til en oppskrift. Bønnene eller pastaen blander man jo bare oppi. Favorittbønner er de store hvite, kikerter eller den boksen som rett og slett heter "salatblanding". Skyld dem godt, og legg i bunn av boksen. Lurt å legge tunge ting nederst, og salatbladene øverst. Samme med hummus, legg en klatt oppi, eller i et lite glass ved siden av du kan dyppe gulrot, sukkererter og agurk i.

Jeg hakker rett og slett opp ønsket mengde av det jeg har og slenger i en boks. Jeg syns det er greit å tenke litt balanse, og liker smaksterke salattyper som ruccola godt, gjerne da sammen med feta og noe søtt som fersken eller eple. Har jeg fersken eller eple trenger jeg ikke tomat, men er også godt sammen med det.

Dressing er jeg bare sånn tåelig interessert i, men syns en slant balsamico gjør seg.


Hva pleier du å spise til lunsji kantina/cafe i dag da?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat