Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-07, 13:57   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kolonihager i Oslo

Jeg kaster meg på denne tråden, vurderer å søke om kolonihage selv. Foreldrene mine har kolonihage på Solvang, men ikke ordentlig do. Det er jo ikke lagt opp til kloakk til alle husene, er det ikke fryktelig dyrt å få lagt inn dette da? Og er det lov hvis de må grave og legge rør langt?

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Jeg har ordentlig lyst på ihvertfall. Jeg liker å bo i byen, men savner å grave litt i jorda. Og sånn.

Mens du står på venteliste kan du jo søke om parsell! Det har vi, på Geitmyra ved Sagene. Her er en liste over alle parsellhagene i Oslo. Vi dyrker masse forskjellig, og koser oss skikkelig. Det som er fint med Geitmyra er at det er en park, det er mange fellesområder, store plener, alléer med fruktrær - rett og slett mye boltreplass. Vi er der hele dagen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat