Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-15, 12:30   #37
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

For en fantastisk tråd! Her var det mange gode tips. Jeg prøver å dytte den opp i stedet for å lage en ny. Vi skal til Lofoten med ungene 1-2 uker i sommer. Jeg har tilbragt alle mine barndoms sommerferier der, men er pinlig lite kjent og har ikke vært der på 20 år. Jeg notert meg mange tips fra denne tråden men kunne tenke meg å supplere med noe av Divine ikke ville ha - nemlig fjellturer. Både korte og litt lengre som passer for friskuser på 7 og 10 år.

Vi skal definitivt snorkle og dra på denne turen med båt. Eller kanskje denne? Her kan man yste sin egen ost, det hadde sikkert også vært stas. Her fant jeg faktisk også noen turforslag - også med underkategorien "enkle turer" nederst på siden.


Sist redigert av Mei : 31-01-15 kl 12:55.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat