Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-10, 13:51   #90
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff fra juletråden (!) - hvor ofte vasker du rundt?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Dette trenger jeg å få utdypt. Burde jeg stoppe utdanninga mi nå for å kunne fortsette å være sjuskete, eller bør jeg bare få unna så mange studiepoeng som mulig?

Nei, nei, jo lenger utdanning, jo mer sjuskete. Working class clean.

Akademikerslaur og middelklasseskitten, sier min kompis, oppvokst ved et smelteverk, når han er hjemme hos rotete helstuderte røvere. Og har en tese om at jo mer du har studert, jo skitnere er doen din. Det er nok ikke helt sant, men det å ha det rent og pent hjemme er vel gjerne viktigere blant noen grupper enn andre. Og så har du "fint" rot og fælt rot. Fint rot er artikler, bøker, og sånt som viser hvor klok man er, hvor mye viktigere ting man driver med enn å rydde og vaske og slikt. Fælt rot er søppel og sånn bekymringsmelding-nivå.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat