Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-10, 11:34   #81
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff fra juletråden (!) - hvor ofte vasker du rundt?

JEg sto opp, gikk på do, gredde håret, vasket meg, kledde på meg, spiste en skive, puttet to i veska, pusset tenner og åpnet døra og sa "hade" til to sovende gutter (en stor), gikk til bilen litt i seneste laget, fant vogna til Knerten baki, siden han trenger den i barnehagen tok jeg den ut, satte i gangen, låste bak meg igjen, og fikk endelig kjøre til togstasjonen, løp i gangen, rakk toget, rakk til og med ta på meg smykket før de lukket dørene, øredobbene kom mens toget var i fart. Men jeg rakk toget 6.42 og var på plass på kontoret klokken 7. vindusvask var ikke inkludert...

Sjuske? Muligens, men så skinner ikke sola på stuevinduene mine før langt utpå ettermiddagen, så jeg ser ikke hvor mye det trengs på den tiden (når sola knapt har stått opp) uansett

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat