Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-06, 08:06   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Her i huset er det jeg som er gaveinnkjøper. Hvis ikke jeg gjør det blir det ikke gjort.
Jeg har de siste årene også begynt å kjøpe ting til meg selv, da gjerne med hans penger, sånn at jeg i hvert fall får noe.

Men tror du virkelig at du eller foreldrene hans ikke hadde fått noe hvis du hadde gitt beskjed om at han måtte kjøpe det selv? Jeg skjønner jo at det er enkelt å droppe det hvis man vet man slipper.

guniss, hvis man gjør det fordi man har lyst, er det selvsagt noe helt annet. Jeg klarer bare ikke å sette meg inn i dette min-mann-klarer-ikke-syndromet. Men det er vel meg som er rar. Igjen. Jeg mener, min mann skifter dopapir og rydder og går i krøllete skjorter hvis han ikke gidder å stryke dem.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat