Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-06, 15:52   #29
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holder dere på med oppussing o.l.?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er helt ny innredning og helt nytt gulv. Vi skal ta ut ALT fra kjøkkenet slik at det bare er et helt tomt rom igjen, og så sette inn ALT nytt. Vi kjøper kjøkkenet på Ikea, skal ha dette kjøkkenet, men med litt andre overskap, noe lignende disse men uten strosser og med frostet glass. Øy skal vi ikke ha, vi har ikke plass.
Gulvet blir parkett, siden vi skal rive en vegg mellom kjøkkenet og stua, og da går gulvet der i ett og vi må ha samme gulv i begge rommene. Men det blir rett og slett knall-lekkert, jeg har sett denne løsningen i flere andre leiligheter i disse blokkene. Gleder meg ihjel.

Det ser ut som det kommer til å bli kjempefint, overskapene er kule altså, lykke til!
Vi skal også ha Ikea, men har ikke helt bestemt oss ennå, vi fikk egentlig tilbud fra annen liten kjøkkenleverandør og det var på kr 140.000 med dyr steinbenk, men tross alt Fant ut at det ikke var verdt pengene!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat