Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-22, 15:37   #14
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ex on the beach?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

At det finnes noen relativt få raringer som vil delta, forundrer meg ikke, men at det finnes mange nok som faktisk vil se på dritten år etter år, er i grunnen verre. Jeg har damer på min alder i min bekjentskapskrets som synes dette er verdt å bruke tid på. De samme damene elsker også Farmen og kan snakke timesvis om hvem som krangler med hvem der inne. Jeg fatter ikke at noen synes noe av dette er verdt å prioritere når man tross alt lever et temmelig kort liv.

Hvem skal bestemme hva som er verdt å bruke tiden sin på?
Hvorfor bruke tiden sin på å se nyheter? Livet er for kort til å bekymre seg for ting du ikke kan gjøre noe med.
Hvorfor bruke den kostbare tiden din på foreldreportalen?
Hvorfor møte venner?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat