Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-19, 14:02   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skoleelever, epostadresse, gdpr, mobilfri skole vs. mobilklokker

Feide-konto vet jeg at de har, men om de har en epostadresse så vet de ikke om den/bruker den tror jeg

De har både gmail (de har jo android-telefon og nettbrett) og en epost knyttet til domenet mannen har med vårt etternavn, førstnevnte får de omtrent samtidig som de får navnet regitrert hos folkeregisteret, gmail hr de altså fått i forbinelse med at de fikk nettbrett, men innen yngste fikk nettbrett var det mulig å opprette en barnekonto så jeg tror kanskje ikek hun har gmail jeg har i alle fall ikke notert meg den.

Opplæring i bruk av epost har de ikke hatt noe av i skolen så vidt jeg vet, men de eldste har eposten sin på nettbrettene sine og oppfordres til å sende eposter til besteforeldre fra de lærer å skrive og lese

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat