Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-23, 19:54   #31
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.530
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pysjamas og ungdomspysjamas (eller pysjbukser) til ungdom

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ja, da skjønner jeg at det er logisk å kjøpe ny.

Jeg eier ikke kosebukse (egentlig ingen andre bukser utover de jeg trener i), så jeg aner ikke hvor mye jeg ville slitt dem. Ungene sliter ikke ut kosebukser på et år, på langt nær. Men jeg mistenker at vi vasker klær en del sjeldnere enn gjennomsnittet.

Jeg er som deg, eier verken kosebukser eller pysjbukser (mange andre bukser da), og bruker det aldri.

Når det gjelder ungdommene og akkurat de flanellbuksene, så sliter de dem ut, det blir hull, de går opp i sømmene m.m. Er nok ikke den beste kvaliteten, jeg har kjøpt på Cubus tidligere. Men har variert litt hva de har fått. Jentene har også fått blanke satengpysjer, i fjor fikk eldste en lang flanell nattskjorte, med shorts og lange kosesokker til (da hadde hun pysjbukse fra før), yngstejenta fikk en velourbukse med en liten topp til et år (Cubus-"juicybukse"), så av og til har de fått sånt som er mer kosebukser. Guttungen har vokst som et uvær helt til nå, og det er først siste året han har stabilisert seg. Så han har vokst ut av dem, og den siste har altså gått opp i liminga (han bruker den veldig mye). Så nå trenger han faktisk ny. Men han får alltid bare en vanlig, ensfarga t-skjorte til, i en matchende farge, som han kan bruke ellers. Han er veldig varm av seg, og pysjgenser eller -skjorte har han ikke bruk for. Den de får til jul er den eneste pysjen de får, og det gjør jo heller ikke noe om de har mer enn en. Men regner selvsagt med at konseptet vil utgå etterhvert som de blir voksne.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat